Nothing matters as long as I'm getting thinner baby

Vägde mig precis och nu står vågen på 70,1 kg, snart under 70 strecket med andra ord! Känns bra att det går nedåt iaf, sakta, men nedåt.
 
Har börjat få lite kris med ekonomin, många tusenlappar kommer numera inte komma in varje månad så jag måste börja dra in på alla utgifter jag kan, vilket bl.a blir gymkortet vilket suger.. Får köra med hemmaövningar framöver till ekonomin har rättat till sig igen, hoppas det kommer funka det med :/ Jag vill ju ha mitt löpband och min crosstrainer! Jag vill kunna se på en display hur många kalorier jag har förbrukat. Jag vet att det inte är till hundra procent tillförlitligt men det är ändå peppande och motiverande
 
Kaffe nu, sen jobb och sen träning! Peppa peppa!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback