I want to be loved like Tate loved Violet

Är det någon mer än jag som har problem med bloglovin? När man ska klicka upp ett inlägg så kommer det bara fram ett tomt fönster, så jäkla irreterande! Jag vill läsa mina bloggar! *sur tjej*
 
Såg klart på säsong två av American Horror Story igår (ja, jag är en smula efter) och jag behöver nog knappast säga att jag är helt besatt av den serien! Dock så är första säsongen min favorit än så länge (älskar Tate!). Måste ladda ner säsong tre. Nu har jag en hel del serier som jag ligger back på, måste kolla ifatt Walking Dead, True Blood och Falling Skies, desutom vill jag börja kolla på Salem, den verkar sjukt bra! Dagens I-land problem
 
 
 
 
 
 
 
 
 


zelda

Bloglovinstuffet händer också mig alldeles för ofta och så får man försöka pilla och trixa och hoppas på att nånjäklagång kommer in ;( Crappigt!
Är inne på min fjärde AHS men håller ändå mig, inget kan slå den första säsongen. Den var så fruktansvärt genial och Tate är det bästa karaktärpåfundet någonsin, ingen av hans andra roller kan någonsin slå det. Det är väll den där blandningen av att han var extremt söt, och en mix av creepy psyko slash problembarn slash emotionellt utlämnande och så kärleksfull. Men icke att glömma Jessica Lange, förutom Tate i första säsongen så är det ju hon som BÄR hela serien.

Sorry för en helt ointressant kommentar, sitter i nattmössan och svamlar.

Fred/Z


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback