Då kör vi igen

Det var ett tag sedan jag kikade in till bloggen och under denna tiden har jag lyckats tjocka på mig lite (hrrmm mycket) i vikt, nu står vågen på fruktansvärda 71,2 kg, jag har alltså lyckats med att komma över 70 strecket, katastrof!
 
Var på gymmet idag för första gången på väldigt länge, måste få in rutin på träningen igen och få koll på kosten! Just nu sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask och försöker bli lite schnygg och sådär fräääsch, känns ganska bra faktiskt! Lite senare ska jag slänga lite lack på naglarna också.
 
Jag behöver lite nya bloggar att följa, skulle vara guld värt om ni kunde skriva er blogg i en kommentar och tipsa om några bloggar ni gillar också!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback